مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-05سياسي

سنت های فرهنگی و مذهبی؛ راهی برای همکاری جمعی


استاد روانشناسی دانشگاه نوادا آمریکا گفت: فراموش نکنیم که ابتدا این سنت های مذهبی و عرفانی بودند که به جامعه بشریت وارد شدند و من معتقدم که اگر اجازه دهیم سنت های فرهنگی و مذهبی به ما یاد دهند که چطور فرآیندهای تغییر را در یک جامعه پیاده کنیم، - خواهیم توانست به شکل مفیدی با یکدیگر همکاری کنیم.

امروز 16 بهمن ماه، اولین روز از همایش بین المللی تربیت معنوی و سلامت معنوی از منظر امام علی(ع) با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، در مرکز همایش های پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این همایش، اندیشمندان به ارائه جدیدترین پژوهش ها و نظرات خود در زمینه سلامت و تربیت معنوی از منظر امام علی(ع) پرداختند.

در بخشی از این کنفرانس علی کلاهدوزان، عضو هیئت علمی روانشناسی دانشگاه اصفهان به معرفی و شرح نظریات استیون هیز(Steven Hayes)، استاد روانشناسی در دانشگاه نوادا آمریکا پرداخت.

در ابتدا، در پیامی ویدئویی، استیون هیز خطاب به شرکت کنندگان حاضر در کنفرانس گفت: امیدوارم روزی بتوانم از نزدیک با شما دیدار داشته باشم و ارتباطی برقرار کنم.

وی به قدردانی از پژوهشگران ایرانی پرداخت و ادامه داد: من کارهایی را که توسط پژوهشگران فارسی زبان در زمینه روانشناسی اکت(ACT) انجام می شود را طی سال های گذشته جمع آوری کرده ام و باید بگویم از سوال های جالبی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنت های فرهنگی و مذهبی؛ راهی برای همکاری جمعی

سنت های فرهنگی و مذهبی؛ راهی برای همکاری جمعی