مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-05سياسي

کاپیتولاسیون قراردادی برای توهین و تحقیر ملت ایران بود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ستم کردن به دیگران ظلم است و مجازاتی سنگین دارد گفت: کاپیتولاسیون، قراردادی برای توهین و تحقیر ملت ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) شهر الوند، اظهار کرد: خداوند در قرآن فرموده ای کسانی که ایمان آورده اید، ولیّ شما فقط خداست که شما را از تاریکی به سمت نور هدایت می کند.

وی ادامه داد: خداوند می فرماید از من اطاعت کنید، از رسول من نیز اطاعت کنید، از آن هایی که پس از پیغمبر (ص) به معرفی آن حضرت پرداخته و مسئولیت شما را بر عهده گرفتند نیز اطاعت کنید.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اینکه خداوند فرموده ما را از تاریکی و ظلمت به سوی نور هدایت می کند، منظور از ظلمت چیست؟ شریک قائل شدن برای خدا ظلم است، چرا که ولایت خدا و پیغمبر (ص) آمده اند تا ما را از شرک به سمت توحید و معرفت خدا هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همچنین ستم کردن به دیگران نیز ظلم است و مجازاتی سنگین دارد، خداوند فرموده خدا شما را از تاریکی های شرک، ستم، حرام خواری، عبادت غیر خدا و هر بدی دیگر نجات می دهم و به سمت نور می برم، نور به معنای ایمان، صداقت، وحدت توحیدی و محبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتولاسیون قراردادی برای توهین و تحقیر ملت ایران بود

کاپیتولاسیون قراردادی برای توهین و تحقیر ملت ایران بود