مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-05اقتصادي

آواربرداری 110 واحد مسکونی تخریبی زلزله خوی پایان یافت


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام آواربرداری 110 واحد مسکونی تخریبی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگاران از آغاز توزیع مصالح ساختمانی از منابع داخلی بنیاد در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد و افزود: به منظور تسریع در عملیات بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی از امروز میلگرد و سیمان مورد نیاز برای اجرای بتن مگر واحدهای آواربرداری شده از منابع داخلی بنیاد مسکن استان در روستای بدلان و وار آغاز شد.

وی در خصوص عملیات آواربرداری مناطق خسارت دیده شهرستان خوی گفت: عملیات آواربرداری این مناطق با حضور 31 دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سرعت ادامه دارد.

برزگر افزود: جهت تسریع در آواربرداری، علاوه بر ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ماشین آلات سنگین از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان در مناطق زلزله زده خوی حضور دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون در روستای وار، بدلان و شهر فیرورق آواربرداری 110 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برزگر افزود: این اقلام برای اجرای بتن مگر واحدهای آواربرداری شده در روستای بدلان و وار توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری 110 واحد مسکونی تخریبی زلزله خوی پایان یافت

آواربرداری 110 واحد مسکونی تخریبی زلزله خوی پایان یافت