مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-05اجتماعي

تصویب 30 شاخص محیط زیستی در کمیسیون خدمات شهری شورا


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از 30 مصوبه این کمیسیون با موضوع محیط زیست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نظری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون و مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست و معاونین آن اداره و نمایندگان شهرداری با موضوع آلودگی هوای شهر همدان و دوره آموزشی آشنایی با حیات وحش برای پاکبانان برگزار و مواردی مطرح و مورد بررسی شد.

نظری با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد اقدامات شایسته ای در حوزه زیست محیطی صورت پذیرد، اضافه کرد: در راستای مدیریت شهری همدان باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود تا بحران های پیش آمده در شهر به خوبی مدیریت شود.

وی یکی از مهم ترین این بحران ها را ورود حیوانات به حریم شهر برشمرد و اظهار کرد: به دلیل تجاوز به حریم حیوانات و از بین بردن محیط زیست، این حیوانات برای تأمین خوراک خود وارد حریم شهر می شوند که در این راستا باید شهروندان آموزش های لازم را در خصوص حقوق شهروندی و حقوق حیوانات داده شود.

نظری با اشاره به اینکه در جامعه ما انجماد فکری وجود دارد، یادآور شد: متأسفانه در شهر همدان انجماد فکری باعث می شود که آیات قرآن کریم و بیانات ائمه اطهار (ع) در خصوص حقوق حیوانات نتوانیم بهره بگیریم و این خود چالش به وجود آورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 30 شاخص محیط زیستی در کمیسیون خدمات شهری شورا

تصویب 30 شاخص محیط زیستی در کمیسیون خدمات شهری شورا