مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:362023-02-05اقتصادي

80 درصد از واحدهای راکد شهرک های صنعتی احیا شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 32 شهرک و ناحیه صنعتی که نیمی از آن در مناطق برخوردار و نیمی دیگر در مناطق کمتر برخوردار ایجاد شده است اظهار کرد: مجموعه شهرک های صنعتی به موضوعات و دغدغه های تولیدکنندگان نزدیک است از همین رو به برکت دولت سیزدهم  و حمایت های استاندار همدان جلسات کارشناسی شده با سرعت بالا اداره می شود.

وی با بیان اینکه عمده مشکل شهرک های صنعتی اراضی در اختیار است افزود: در سال های اخیر برنامه ای برای تملک اراضی دیده نشده بود به نحوی که کل اراضی در اختیار شهرک های صنعتی 3 هزار هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با تاکید بر اینکه در 6 ماه گذشته برنامه افزایش یک هزار و 100 هکتار اراضی کلید خورده و در شرف توافق با زارعین و مالکان هستیم یادآور شد: این مهم به معنای عدم انجام کار در سال های متمادی بوده که هم اکنون با جدیت در حال پیگیری است.

وی در ادامه به اقدامات یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: تأمین برق در سنوات قبل 7 مگاوات بوده که این میزان به 41 مگاوات رسیده، آبرسانی از 15 لیتر بر  ثانیه به 23 لیتر بر ثانیه رسیده و پنج شهرک در آستانه گازرسانی قرار گرفته که در مجموع 27 شهرک گاز دار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از واحدهای راکد شهرک های صنعتی احیا شده اند

80 درصد از واحدهای راکد شهرک های صنعتی احیا شده اند