مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-05بين الملل

دمشق: آمریکا در حال تکرار همان دروغ هایی است که بهانه حمله به عراق شد


وزیر خارجه سوریه نوشت که آمریکا و مزدوران غربی اش همان دروغ هایی که بهانه حمله به عراق شد را درباره سوریه تکرار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در صفحه توییتر خود نوشت که امروز سالروز دروغ بزرگی است که کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا در شورای امنیت مطرح کرد، دروغی که سعی داشت با آن حمله به عراق را توجیه کند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل المقداد نوشت: 20 سال پیش و در چنین روزی بر روی صندلی نمایندگی سوریه در شورای امنیت نشسته بودم و در نزدیکی من کالین پاول وزیر خارجه آمریکا نشسته بود تا نقش خود را در یک نمایش فریبکارانه از پیش تعیین شده برای توجیه حمله آمریکا به عراق به بهانه دارا بودن سلاح های کشتار جمعی مانند سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی بازی کند .

وزیر خارجه سوریه افزود: پاول اسناد صوتی، تصاویر ماهواره ای و شهادت شاهدان عینی و اسناد دیگری را به نمایش گذاشت و تأکید کرد که همه این ها دقیق و مطمئن هستند و تخمین و احتمال محسوب نمی شوند.

او گفت که حرف هایش را منابع بسیار قوی تأیید می کنند و صرفا حرف او نیست.

پاول سپس یک لوله کوچک که ادعا می کرد محتویات آن نمونه ای از سلاح های کشتار جمعی است که در کارخانه های عراق تولید شده است را نشان داد و گفت که همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: آمریکا در حال تکرار همان دروغ هایی است که بهانه حمله به عراق شد

دمشق: آمریکا در حال تکرار همان دروغ هایی است که بهانه حمله به عراق شد