مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-05سياسي

پیگیر اعاده اموال غارت شده ملت توسط خاندان پهلوی هستیم


ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در گفتگویی با اشاره به اینکه به طور کلی معاونت حقوقی رییس جمهور متولی یک حوزه تخصصی در دولت است، گفت: با این حال تلاش داریم تا در بخش هایی که امکان و ظرفیت وجود دارد، نسبت به توسعه مشارکت های مردمی اقدام شود.

مردمی سازی اجرای قانون اساسی در دستور کار دولت وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم افتخار و موفقیت خود را در مردمی بودن می داند و ما نیز در معاونت حقوقی هر جا که بتوانیم نسبت به ظرفیت سازی برای این مردمی سازی اقدام می کنیم افزود: یکی از عرصه هایی که می تواند در راستای مردمی سازی و پروژه احیای امید و اعتماد به دولت محسوب شود، مسأله مهم اجرای قانون اساسی است.

دهقان با بیان اینکه همان طور که در اصل 113 قانون اساسی و همچنین مواد 13 و 14 قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت های ریاست جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است، مسئولیت اجرای قانون اساسی برعهده رییس جمهور به عنوان دومین مقام رسمی کشور قرار گرفته است ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی، شخص رییس جمهور محترم مکرراً بر اجرای اصول قانون اساسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اعاده اموال غارت شده ملت توسط خاندان پهلوی هستیم

پیگیر اعاده اموال غارت شده ملت توسط خاندان پهلوی هستیم