مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-05بين الملل

حمایت پاکستان از حل مسالمت آمیز اختلافات کشمیر مطابق قطعنامه های سازمان ملل


کاردار سفارت پاکستان در تهران با بیان اینکه ضروری است که کشمیری ها از حق تعیین سرنوشت خود از طریق همه پرسی آزاد و بی طرفانه تحت نظارت سازمان ملل متحد بهره مند شوند، - کاردار سفارت پاکستان در تهران با بیان اینکه ضروری است که کشمیری ها از حق تعیین سرنوشت خود از طریق همه پرسی آزاد و بی طرفانه تحت نظارت سازمان ملل متحد بهره مند شوند، گفت: صلح، امنیت و توسعه پایدار در منطقه به حل مسالمت آمیز مناقشه جامو و کشمیر بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عنصر زیدی طی سخنانی در مراسم روز همبستگی با مردم کشمیر که در محل سفارت پاکستان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله 5 فوریه، روز همبستگی با مردم کشمیر در ابراز حمایت بی دریغ و پایدار پاکستان از آرمان عادلانه حق تعیین سرنوشت کشمیری هایی که مجبور با زندگی در اشغال غیر قانونی هند هستند، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کشمیری ها در سراسر جهان، از جمله جامو و کشمیر اشغالی، این روز را در تایید مجدد حقوق بشری مسلم و اساسی خود از جمله حق زندگی، کرامت، آزادی بیان، اجتماعی، مالکیت و حق انتخاب خود به عنوان افرادی مبرا از ظلم و ستم هند گرامی می دارند.

این دیپلمات پاکستانی همچنین بیان کرد: در روز همبستگی با مردم کشمیر، کشمیری ها تعهدات خود را در قبال مردم کشمیر به جامعه جهانی یادآوری کرده و این واقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پاکستان از حل مسالمت آمیز اختلافات کشمیر مطابق قطعنامه های سازمان ملل

حمایت پاکستان از حل مسالمت آمیز اختلافات کشمیر مطابق قطعنامه های سازمان ملل