مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:092023-02-05سياسي

نمایشگاه «همسفر با نور» افتتاح شد


آیین افتتاحیه نمایشگاه «همسفر با نور» با حضور سردار محمد قاسم ناظر« مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، سردار علی اصغر محسن شیخی «جانشین مدیرعامل موزه» و جمعی از مدیران و مسئولان موزه و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

- آیین افتتاحیه نمایشگاه همسفر با نور با حضور سردار محمد قاسم ناظر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، سردار علی اصغر محسن شیخی جانشین مدیرعامل موزه و جمعی از مدیران و مسئولان موزه و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امورز یکشنبه 16 بهمن ماه، در این مراسم سردار ناظر ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه اتوبوسرانی تهران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برگزاری این رویدادهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه آشنایی مردم با تاریخ معاصر کشورمان بسیار مهم است، افزود: مستندات تصویری این نمایشگاه گواهی است بر مردمی و انقلابی بودن مجموعه اتوبوسرانی که ضمن ارائه خدمات شبانه روزی به هموطنان عزیز، نقش و حضور موثری در دوران مختلف تاریخ معاصر از جمله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «همسفر با نور» افتتاح شد

نمایشگاه «همسفر با نور» افتتاح شد