مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-05سياسي

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد


هم زمان با دهه مبارک فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران عالی، کارکنان ایثارگر و خانواده 90 شهید این بانک از سراسر کشور، - پنج شنبه 13 بهمن سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک صادرات، این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران و با حضور حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران؛ یاسر مرادی، رییس هیأت مدیره؛ منصور شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات؛ محمدباقر عباسی نژاد، مدیر امور بازرسی بانک صادرات ایران و محسن دباغ، مدیر شعب استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم، پیام سیدضیاء ایمانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران توسط منصور شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات قرائت شد.

مشروح پیام مدیر عامل بانک به این شرح است: بسم رب الشهدا و صدیقین.

سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) که دم مسیحایی اش در دل های جوانان خروش و بر جان آنها روح ایمان را مستولی می نمود و درود بیکران بر شما میهمانان عزیز و ارجمند.

می توان ادعا کرد زیباترین فصل فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، فصل شهداست که به مصداق آیه شریفه وَلا تَقولوا لِمن یُقتلُ فی سبیل اللهِ امواتٌ بل احیاءٌ و لکن ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد