مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-05حوادث

کشف و ضبط 15 قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری چندین نفر متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط 15 قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان خبر داد.

- علی سالاروند شانزدهم بهمن اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان ها طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید، موفق شدند 15 قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط کنند.

وی افزود: اسلحه های کشف شده از متخلفین در شهرستان دلفان سه قبضه، شهرستان دورود یک قبضه و در منطقه حفاظت شده اشترانکوه یک قبضه به همراه چهار فشنگ و سه تخته تور سالیک و پنج لنسر، در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا یک قبضه در منطقه شکار و صید ممنوع گرین شهرستان سلسله شش قبضه و تعدادی فشنگ و در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو خرم آباد سه قبضه به همراه 45 فشنگ بوده است.

سالاروند افزود: علاوه بر اسلحه های کشف شده از این متخلفین زیست محیطی، در شهرستان های دلفان چهار قطعه کبک و کبوتر وحشی، دورود سه قطعه کبوتر جنگلی، در منطقه شکار و صید ممنوع گرین سلسله لاشه شش قطعه کبوتر و یک قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پرونده کلیه متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آن ها تا پایان صدور رأی قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 15 قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی در لرستان

کشف و ضبط 15 قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی در لرستان