مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-05سياسي

مبانی کارآمدی دین در آثار و گفتمان آیت الله صافی گلپایگانی مشهود است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: آیت الله صافی گلپایگانی به شدت معتقد به اسلامیت نظام بود و به کارآمدی نظام با فقه اهل بیت(ع) اعتقاد داشت.

- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: آیت الله صافی گلپایگانی به شدت معتقد به اسلامیت نظام بود و به کارآمدی نظام با فقه اهل بیت(ع) اعتقاد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناـ نخستین همایش فقیه کارگزار با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

آیت الله رضا رمضانی درباره شخصیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: ایشان به واقع مرجع دینی، و مرجع سیاست مدار و انقلابی بود.

لذا باید در بخش های مختلف، انجمن ها و نشست های تخصصی تشکیل گردد تا درباره دیدگاه های فقهی و کلامی آیت الله صافی گلپایگانی با توجه به آثار ایشان گفتگو شود.

وی اظهار کرد: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در ابتدای انقلاب، 9 سال در شورای نگهبان حضور داشت که از این مدت هشت سال دبیر این نهاد بود.

ایشان به عنوان کارگزار در یکی از جایگاه های حساس نظام با جامعیت علمی نقش ایفا کرد و اگر به مجموعه مذاکرات و گزارش های شورای نگهبان اشراف داشته باشیم، دیدگاه های دقیق آیت الله صافی گلپایگانی را متوجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی کارآمدی دین در آثار و گفتمان آیت الله صافی گلپایگانی مشهود است

مبانی کارآمدی دین در آثار و گفتمان آیت الله صافی گلپایگانی مشهود است