مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-05اجتماعي

شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد


با نصب و راه اندازی 14 دوربین چند منظوره نظارتی، شبستر به عنوان دومین شهر آذربایجان شرقی، به سامانه پایش تصویری شهری تحت شبکه فیبر نوری مجهز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این مطلب را شهردار شبستر صبح امروز یک شنبه در آیین بهره برداری از این سامانه اعلام کرد و افزود: شبستر بعد از تبریز دومین شهر استان آذربایجان شرقی است که مجهز به سیستم پایش تصویری و نظارتی تحت شبکه فیبر نوری شده است.

شهرام اقدم ساعی با بیان اینکه تقریباً تمامی معابر پرتردد شهری شبستر به دوربین های چند منظوره نظارتی، پلاک خوان، امنیتی و ترافیکی مجهز شده، تصریح کرد؛ برای این منظور از 14 دوربین نظارتی با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است.

شهردار شبستر خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این دوربین ها امکان روان سازی و مدیریت بهتر و نظارت و نظم بخشی بیشتر در معابر فراهم می شود که این امر می تواند در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش حوادث مؤثر باشد.

اقدم ساعی گفت: مرکز مانیتورینگ سامانه پایش در شهرداری مستقر بوده و در صورت نیاز حق دسترسی و بهره برداری از آن در اختیار دستگاه های ذیربط قرار می گیرد.

اقدم ساعی در ادامه اظهار داشت: برای فاز اول راه اندازی این سامانه بالغ بر 3 میلیارد تومان در مدت 3 ماه از محل اعتبارات داخلی شهرداری شبستر هزینه شده و مقرر گردیده فازهای دوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد

شبستر به سامانه پایش تصویری و نظارتی مجهز شد