مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-05ورزشي

مطالبه گری امام جمعه بهمیی از رییس سازمان نوسازی مدارس کشور


امام جمعه بهمیی از رییس سازمان نوسازی مدارس کشور برای رفع مشکلات مدارس این شهرستان مطالبه گری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ کارگاه توانمندسازی روانشناختی مدیران، معلمان و مربیان با حضور حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمیی، معاون وزیر آموزش و پرورش ( به صورت ویدئوکنفرانس )، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمیی، مدیران، معلمان و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان بهمیی ضمن خیر مقدم و تبریک دهه فجر و تسیلت شهادت یکی از فرزندان بهمیی در این نشست گفت: از دیار مردمی مومن و انقلابی و دل داده به خط انقلاب و نظام اسلامی و ولایت و امام شهیدان که دارای سابقه درخشانی در ضدیت با رژیم پهلوی و 125 شهید برای این انقلاب و نظام اسلامی هستیم که همین روزهای آینده شهید دیگری از این فرزندان تشییع می شود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: حدود 900 معلم در سنگر تعلیم و تربیت به فداکاری و جهاد مشغول هستند و حدود 9 هزار دانش آموز در مدارس مشغول درس هستند.

وی با اشاره به مشکلات افزود: عمده مشکل این منطقه کمبود مکان آموزشی و کمبود تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری وسایل آموزشی و ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری امام جمعه بهمیی از رییس سازمان نوسازی مدارس کشور

مطالبه گری امام جمعه بهمیی از رییس سازمان نوسازی مدارس کشور