مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-05سياسي

جنجال بالون چینی؛ بایدن و معاونش باید استعفا بدهند


در ادامه واکنش ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رییس جمهور این کشور شد.

- به نوشته فاکس نیوز، این بالون نظارتی بدون سرنشین، پیش از ورود به آمریکا و ورود به آسمان ایالت ایداهو و سواحل شرقی، در هفت روز گذشته در آلاسکا و کانادا به پرواز در آمده بود.

ویلسون با انتشار پیامی در توییتر نوشت: نمایش فاجعه آمیز بالون جاسوسی چینی، آشکار خانواده های آمریکایی از آلاسکا تا خانه محل سکومت من در کارولینای جنوبی را تهدید و تأیید کرد که بایدن و کاملاً هریس، معاون رییس جمهور باید استعفا دهند.

وی درباره ناکارآمدی دولت بایدن افزود: درخواست من برای استعفای آنها در آگوست 2021 هم بود، به علت خروج خطرناک و تسلیم گونه از افغانستان که محلی امن را برای تروریست هایی ایجاد کرد که خانواده های آمریکایی را هدف قرار می دهند.

این نماینده مجلس نمایندگان در ادامه تأکید کرد که درخواست او برای استعفای رییس جمهور و معاون رییس جمهور آمریکا سیاسی نیست.

وی دراین باره نوشت: درخواست من در سال 2021 که رییس مجلس نمایندگان نانسی پلوسی یک دموکرات بود و اکنون در سال 2023 که رییس مجلس نمایندگان کوین مک کارتی یک جمهوریخواه است، سیاسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بالون چینی؛ بایدن و معاونش باید استعفا بدهند

جنجال بالون چینی؛ بایدن و معاونش باید استعفا بدهند