مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-05فرهنگي

روایت فخیم زاده از پیشنهاد قالیباف برای ساخت «خواب و بیدار»


مهدی فخیم زاده از پیشنهاد محمدباقر قالیباف برای ساخت یک سریال پلیسی یاد کرد که در نهایت منجر به ساخت سریال «خواب و بیدار» شد.

- روایت فخیم زاده از پیشنهاد قالیباف برای ساخت خواب و بیدار مهدی فخیم زاده از پیشنهاد محمدباقر قالیباف برای ساخت یک سریال پلیسی یاد کرد که در نهایت منجر به ساخت سریال خواب و بیدار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که شامگاه شنبه در برنامه هفت حاضر شده بود، گفت: بعد از ساخت سریال ولایت عشق به سفارش محمدباقر قالیباف که فرمانده نیروی انتظامی بود، طی جلسه ای که داشتیم از من خواست برای معرفی فعالیت های پلیس و نیروی انتظامی یک سریال یا فیلمی را بسازیم.

وی افزود: گفتم من کار تبلیغاتی بلد نیستم.

گفت فیلم تبلیغاتی نمی خواهم مردم فکر می کنند ما همان آژان های 50 سال پیش هستیم و بزهکاران همان هستند، اما جرایم ما مدرن شدند و پلیس ها هم فرق کردند پس این را به تصویر بکشید تا مردم با فعالیت های نیروی انتظامی آشنا شوند.

فخیم زاده عنوان کرد: با جلساتی که با آقای قالیباف داشتیم سوژه ها را معرفی کردند و من پرونده ها را خواندم و با دو مشاوره انتظامی سریال خواب و بیدار ساخته شد.

کارگردان سریال خواب و بیدار در بخشی از این گفت و گو که با بهروز افخمی صورت گرفت، با اشاره به ساخت آثار پلیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فخیم زاده از پیشنهاد قالیباف برای ساخت «خواب و بیدار»

روایت فخیم زاده از پیشنهاد قالیباف برای ساخت «خواب و بیدار»