مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-05سياسي

155 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بوشهر 155 خانه هلال در استان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های امدادی در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و امدادگران به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت امدادگران به صورت تخصصی در بخش های نجات کوهستان، امداد دریایی، جاده ای به صورت شبانه روزی به جامعه هدف اضافه کرد: در جریان بارندگی های اخیر شاهد خدمات دهی خوبی از سوی هلال احمر بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در جریان بارندگی های اخیر در استان بوشهر، به هزار و 260 حادثه دیده امدادرسانی کردند و 128 نفر را هم در چادرهای امدادی اسکان دادند.

وی با بیان اینکه اکنون در بخش های مختلف امدادگران بر اساس نیاز مناطق استان بوشهر فعال هستند تاکید کرد: 10 پایگاه امداد جاده ای، پنج امداد ساحلی و یک امداد کوهستان شبانه روز فعالیت می کنند.

ایزدپناه بیان کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در استان، تیم های امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده باش در آمده و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد

155 خانه هلال در استان بوشهر راه اندازی شد