مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-05دانش

جزییات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت داخل برای دانشجویان دکتری


مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان جزییات «فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دوره دکتری در داخل» را اعلام کرد.

- مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان جزییات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دوره دکتری در داخل را اعلام کرد.

محمد محمدی مسعودی در گفتگو با مهر با اشاره به جزییات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دوره دکتری در داخل گفت: کشور ایران کشور پهناوری است که دارای دانشگاه و پژوهشگاه هایی است که در برخی از حوزه ها بسیار قوی هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال دانشگاه تبریز در برخی از حوزه ها قطب است، ما ظرفیت ها، آزمایشگاه ها و اساتیدی داریم که در سطح دنیا هم می درخشند و کارهای بسیار ارزنده ای دارند، بنابراین ما از این ظرفیت ها خوب استفاده نکرده ایم از این رو دستورالعمل شیوه نامه جدید فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دوره دکتری در داخل را سال گذشته به دانشگاه ها ابلاغ کردیم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان یادآور شد: براساس دستورالعمل جدید دانشجویان دکتری می توانند به صورت دوره های 3ماهه، 6 ماهه و 9 ماهه در نهایت در یک سال تحصیلی در دانشگاه دیگری قسمتی از دوره دکتری خود را تحت نظر یک استاد دیگر سپری کنند، برای این کار به دانشجوی دکتری استفاده کننده از فرصت تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت داخل برای دانشجویان دکتری

جزییات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت داخل برای دانشجویان دکتری