مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-05اقتصادي

کاهش تولید ماهی قزل آلا در چهارمحال و بختیاری


مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قطعا امسال در حوزه تولید قزل آلا در استان با کاهش روبرو هستیم، گفت: - در سیل تابستان سال جاری 2300 تن تلفات ماهی در مزارع پرورش ماهی را شاهد بودیم.

محمد کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه میزان تولید ماهی قزل آلا در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته 22 هزار تن بود، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی، هنوز سرکشی از مزارع پرورش ماهی در استان به پایان نرسیده و آمار دقیقی از تولید امسال نداریم.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قطعا امسال در حوزه تولید قزل آلا در استان با کاهش روبرو هستیم، گفت: در سیل تابستان سال جاری 2300 تن تلفات ماهی در مزارع پرورش ماهی را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: مزارع پرورش ماهی با مشکل تامین مالی مواجه هستند، به همین علت بسیاری از مزارع پرورش ماهی اقدام به ماهی ریزی نکردند.

کریمی با بیان اینکه صادرات قزل آلا از چهارمحال و بختیاری انجام می شود، خاطرنشان کرد: اما این کار توسط بخش خصوصی انجام می شود و اداره کل دامپزشکی نیز بر صادرات فرآورده های خام دامی نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تولید ماهی قزل آلا در چهارمحال و بختیاری

کاهش تولید ماهی قزل آلا در چهارمحال و بختیاری