مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-05فرهنگي

فرصتی طلایی برای آشیق دوستان زنجانی


رییس انجمن موسیقی استان زنجان گفت: اگر امروز ترکی صحبت می کنیم به واسطه زحماتی است که موسیقی دانان فرهنگ ناملموس می کشند.

- کمال خسروی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان زنجان، اظهار کرد: طبق بخشنامه ابلاغی از تهران، همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، استان ها هم می توانند در بخش گروه نوازی، جشنواره موسیقی را اجرا کنند که جشنواره امسال در استان زنجان با رویکرد موسیقی مقامی زنجان و موسیقی آذری برگزار می شود.

رییس انجمن موسیقی استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره، افزود: جشنواره موسیقی استان از 28 بهمن ماه الی 3 اسفندماه برگزار خواهد شد که در زنجان از روز شنبه تا سه شنبه ده گروه آشیقی اجرا خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: گروه های آشیقی از سراسر استان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر در دو سانس اجرا خواهند داشت و ورود و مشاهده اجراها بدون دریافت هزینه ای برای عموم مردم آزاد است.

خسروی با بیان اینکه تاکنون به این وسعت موسیقی آشیقی در موقعیت رسمی نبوده و این جشنواره موقعیت خوبی برای ارائه کارهای هنرمندان است و اگر به صورت مداوم باشد یک فرهنگی به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر امروز ترکی صحبت می کنیم و مخصوص دیار خودمان است به واسطه زحماتی است که موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی طلایی برای آشیق دوستان زنجانی

فرصتی طلایی برای آشیق دوستان زنجانی