مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-05اقتصادي

تصرف زمین با وعده پوچ تولید/ نبود زمین برای سرمایه گذاران واقعی


شرکت «دنیای ماموت» از جمله سرمایه گذارانی است که با تکیه بر قدرت صنعتی و لابی گری شرکت مادر خود، بیش از 17 سال است امتیاز سه قطعه از اراضی شهرک صنعتی شیراز را با وعده تولید و اشتغال به نام خود ثبت کرده اما هرگز اقدام عملی در این خصوص انجام نداده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 16 آذر ماه سال گذشته در جریان نشست خبری استاندار فارس، معاون اقتصادی وقت استاندری با اشاره به بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز و تعطیلی واحدهای تولیدی گفت:  بازدید از شهرک صنعتی شیراز نشان می دهد وضعیت واحدهای صنعتی استان مناسب نیست، اما عزم جدی بر این است که این ظرفیت را به ظرفیت اسمی نزدیک کنیم، واحدهای راکد را به چرخه برگردانیم و قراردادهایی که منجر به صدور پروانه نشده به سرمایه گذارانی که اهلیت دارند واگذار بشود.

اکنون بیش از یکسال از این سخنان می گذرد، با توجه به تکمیل بودن ظرفیت شهرک صنعتی شیراز و نبود زمین کافی برای واگذاری به متقاضیان جدید؛ فسخ قرارداد، خلع ید و واگذاری اراضی راکد به سایر سرمایه گذاران، خون تازه ای در رگهای صنایع جاری خواهد کرد و سبب نشاط تولید و رونق گیری صنایع در استان می شود .

با این وجود همچنان برخی صاحبان صنایع با تعهد احداث واحد صنعتی و ایجاد اشتغال بخشی از زمین شهرک صنعتی بزرگ شیراز را به تصرف در آورده و نه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف زمین با وعده پوچ تولید/ نبود زمین برای سرمایه گذاران واقعی

تصرف زمین با وعده پوچ تولید/ نبود زمین برای سرمایه گذاران واقعی