مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-05سياسي

بررسی وضعیت خانواده زندانیان و رفع مشکلات معیشتی آنها


دادستان عمومی و انقلاب فردیس بر ضرورت رسیدگی به وضعیت خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: بازدید از خانواده زندانیان به منظور کمک به رفع مشکلات و معیشت این خانواده ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و  میلاد با سعادت حضرت علی (ع) دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار شهرستان فردیس  و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان این شهرستان با 4 خانواده زندانی دیدار کردند.

در این دیدار مشکلات مختلف خانواده ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

  دادستان فردیس حمایت از خانواده های زندانیان را ضروری دانست و گفت خانواده مددجویان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند که نبود سرپرست خانواده  مشکلات فراوانی در معیشت این خانواده ها ایجاد می کند.

  وی  افزود: حمایت از  خانواده های زندانیان اصلی ترین وظیفه انجمن حمایت از زندانیان است که در این راستا با تمام توان در جهت، جذب و افزایش مشارکت خیرین و تامین نیازهای خانواده های زندانیان در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، درمانی، معاضدت قضایی و غیره اقدام می کند.

دادستان فردیس همچنین وضعیت قضایی زندانیان این خانواده ها را  مورد بررسی قرار داد تا  در صورت امکان ارفاقات قانونی برای آنان اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت خانواده زندانیان و رفع مشکلات معیشتی آنها

بررسی وضعیت خانواده زندانیان و رفع مشکلات معیشتی آنها