مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 06:152023-02-05بين الملل

آمریکایی ها سیاست بروز اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند


آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا آخرین تحولات روابط دوکشور در حوزه های سیاسی و اقتصادی را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان روابط ایران و کوبا را مبتنی بر پایه های محکم و متین تاریخی دانست.

دکتر امیرعبداللهیان افزود: در عرصه مناسبات سیاسی، روابط در عالی ترین سطح خود برقرار بوده و هر دو کشور در مسیر حفظ استقلال و مخالفت با یکجانبه گرایی دارای نگاه و اهداف مشترک هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان وقایع مداخله گرایانه خارجی در امور داخلی کوبا و ترغیب آمریکا به ایجاد اغتشاش در کوبا، در 11 جولای 2022 را مجدداً محکوم کرد و افزود: آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.

برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا نیز در این دیدار روابط با جمهوری اسلامی ایران را یک الویت برای کوبا دانست و تحریم های یکجانبه و همچنین مداخلات خارجی در امور داخلی کشورها را محکوم کرد و مراتب قدردانی خود و دولت کوبا از مواضع جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها سیاست بروز اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند

آمریکایی ها سیاست بروز اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند