مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-04اقتصادي

52 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان دیواندره افتتاح می شود


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،52 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان دیواندره افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این مهم که سرمایه گذاری صورت گرفته در این شهرستان افزایش سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد افزود: در همین راستا پروژه های قابل توجهی از جمله توسعه ADSL و VDS، حذف کابل اقماری، تعویض سوییچ های قدیمی و ایجاد مرکز جدید، اجرای فیبر نوری و کابل کشی هوایی به خاکی و ارتقای پهنای ایترنت آماده بهره برداری هستند.

وی خاطر نشان ساخت: برای تعویض سوییچ تلفن ثابت مبلغ هفت میلیارد ریال، کابل کشی هوایی به خاکی پنج میلیارد ریال، اجرای فیبر نوری در شهرک های جدید 13 میلیارد ریال، توسعه پهنای باند در 10 مرکز 15 میلیارد ریال، توسعه ADSL و VDSL در20 مرکز روستایی چهار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی همچنین اظهار داشت: برای ارتقا پهنا باند در شهرستان دیواندره از 1 گیگ به 10 گیگ مبلغ دو میلیارد ریال، راه اندازی مرکز جدید تلفن ثابت در چند روستا چهار میلیارد ریال و برای اجرای پروتکشن مسیر دیتای شهرستان دو میلیارد ریال هزینه شده است.

حکمت با اعلام اینکه پروژه های مذکور بعد از هفته دولت تا پایان دی ماه در کمترین زمان ممکن اجرا و آماده استفاده و بهره برداری هستند یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان دیواندره افتتاح می شود

52 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان دیواندره افتتاح می شود