مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-04سياسي

توجه به مسائل روز در مداحی و شعرخوانی


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آشنایی با معارف اهل بیت و قرآن به شعر عمق می دهد، گفت: در مداحی و شعرخوانی به مسائل روز پرداخته شود.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سالانه مداحان و شعرای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 55 سوره مائده فرمود ولیّ امر شما تنها خدا و رسول خدا خواهند بود که نماز را به پا داشته و در حال رکوع به فقرا زکات می دهند.

وی ادامه داد: این آیه در شأن امیرالمؤمنین (ع) نازل شده که در حال نماز انگشتر خود را به سائل بخشیدند، یعنی آن حضرت نماز و زکات را با هم جمع کردند، خداوند در این آیه همه کلمات را به صورت جمع به کار می برد، یعنی اگر امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) دیگر هم بودند همین کار را انجام می دادند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند در آیه 56 سوره مائده فرمود هر کس خدا، رسول او و اهل ایمان را ولیّ و فرمانروای خود بداند پیروز است و تنها لشکر خدا فاتح خواهد بود و این مهم رمز پیروزی انقلابیون بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما نیز ایام پیروزی انقلاب را بر پدرانی که برای پیروزی انقلاب کوشیدند و بر رزمندگان و شهدایی که تا پای جان برای سربلندی کشور ایستادگی کردند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل روز در مداحی و شعرخوانی

توجه به مسائل روز در مداحی و شعرخوانی