مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-04اجتماعي

برگزاری مسابقات ورزشی در پیشوا ویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر


به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر، مسابقه ی«پدر و پسری» در مجموعه ورزشی رازی با حضور دانش آموزان و اولیا مدرسه شاهد شهید محمدجنیدی در شهرستان پیشوا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر در راستای اجرای طرح شهید خرازی، به همت کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، مسابقه ی پدر و پسری در مجموعه ورزشی رازی با حضور دانش آموزان و اولیا مدرسه شاهد شهید محمدجنیدی در شهرستان پیشوا برگزار شد.

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با حضور در این همایش ورزشی اظهار کرد: افزایش تحرک و نشاط در خانواده ها، از جمله اهدافی است که آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی دنبال می کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید خرازی و با هدف مذکور، به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و دهه فجر مسابقه ورزشی پدر و پسری با حضور دانش آموزان و اولیای مدرسه شاهد شهید محمد جنیدی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا افزود: در این مسابقات ورزشی هر پدر و پسر در تیم های جداگانه و طی قسمت های مختلف ورزشی به رقابت پرداختند و باعث شد تا روزی شاد برای خانواده ها رقم بخورد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ورزشی در پیشوا ویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

برگزاری مسابقات ورزشی در پیشوا ویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر