مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-04سياسي

مشکل کم آبی ساحل نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کم آبی ساحل نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در مراسم آغاز و افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کم آبی ساحل نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود اضافه کرد: مردم در جوار ساحل خلیج فارس باید در اولویت تأمین آب از طریق این دریای بی کران باشند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در کنار دیگر قوا همه ظرفیت ها را برای خدمت به مردم استفاده می کند افزود: با مشارکت و همراهی بخش خصوصی شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز عمیات اجرایی آب شیرین کن پنج هزار مترمکعبی عسلویه و بهره برداری از فاز نخست آب شیرین کن سیراف - جم به میزان 10 هزار مترمکعب اظهار کرد: در زمان حاضر عملیات اجرایی آب شیرین کن در تمام مناطق استان آغاز شده و در مدت یکسال به بهره بردای می رسد.

احمدی ادامه داد: امروز دولت خدمتگزار و مسئولان در کنار قوه مقننه و قضاییه تمام توان خود را برای خدمت به مردم و امید آفرینی در جامعه به کار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی ساحل نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود

مشکل کم آبی ساحل نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود