مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 18:152023-02-04سياسي

دیدار با پدران بی ادعا


امروز روز پدر است روز مردان شجاع و وطن دوستی که شجاعانه برای حفاظت از مرز و بومشان تا آن سوی مرزها رفتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک وطنشان به دست دشمن بیافتد، - مردانی از جنس عطوفت و مهربانی که شاید طعم پدر شدن را نچشیدند ولی برای سرزمینشان پدری شجاع بودند پدری دلسوز که نگران آینده ی فرزندانش است، پدری که عشق و علاقه اش مثال زدنی است.

امروز روزی است که همه برای قدردانی از پدرشان جشن می گیرند و با بوسه ای بر دست های پینه بسته شان حاصل چندین سال زحمتشان را جبران می کنند اما کسانی هستند که در این روز یک سنگ قبر مرهم دردهای آن ها است کسانی که شاید مهر و محبت پدر را ندیده اند ولی هر سال در این روز برای دیدار با پدرشان راهی گلزار شهدا می شوند.

سری به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز می زنیم که ذره ای از خاطرات این شهدا را از زبان خانواده شان بشنویم.

همسر شهید سید حسن امامی که سال 1362 در بیجار به درجه ی رفیع شهادت رسیده، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کلمه ی مقدس پدر می گوید: پدر یعنی تکیه گاه، عشق ورزیدن به خانواده، پدر یعنی سنگ صبور فرزندانش.

این همسر شهید با بیان اینکه برای فرزندانم هم پدر و هم مادر بودم می گوید: چهار فرزند دارم که همیشه جای خالی پدرشان را حس می کنند ولی از وقتی همسرم شهید شد سعی کردم برایشان هم پدر و هم مادر مهربان باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با پدران بی ادعا

دیدار با پدران بی ادعا