مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-04اجتماعي

تصمیم جدید هیأت دولت برای دانش آموزان


طرح تغییر شاخص های آلودگی هوا قرار است فردا در هیأت دولت بررسی و تصمیم گیری های جدیدی در مورد تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا اتخاذ شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه: هر چند طی روزهای اخیر همزمان با وزش باد از میزان ذرات معلق در هوای تهران کاسته شده، ولی به طور کلی پایتخت و بسیاری از کلانشهرها امسال روزهای آلوده بیشتری داشت و مدارس روزهای متوالی به همین علت تعطیل شد.

تعطیلی هایی که حتی صدای دانش آموزان و والدین آنها را درآورد و وزیر آموزش و پرورش هم بارها از تعطیلی ها انتقاد کرد.

محمد جواد علی اکبریان کارشناس ارشد تعلیم و تربیت معتقد است؛ تعطیلی مدارس هیچ سودی ندارد و فضای مجازی میدان مین برای کودکان است.

نمی توانیم لیوان را از فردی بگیریم و بگوییم با چنگال آب بخورد این کارشناس ارشد تعلیم و تربیت با بیان اینکه اتمسفر کلاس و حضور دانش آموزان در کنار همدیگر و ایجاد ارتباط رو در رو با مربی بسیار تأثیر گذار است؛ گفت: این اتفاق و این اثر واقعاً در فضای مجازی قابل رخ دادن نیست؛ نمی توانیم لیوان را از فردی بگیریم و از وی انتظار داشته باشیم با چنگال آب بخورد.

مدرسه قلب تپنده جامعه است شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان کشور هم با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه مدرسه قلب تپنده جامعه است و نباید با دلایل متعدد آن را از حرکت بازداشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدید هیأت دولت برای دانش آموزان

تصمیم جدید هیأت دولت برای دانش آموزان