مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-04سياسي

رومشکان می تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد


نماینده مردم رومشکان و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رومشکان می تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد.

- حجت الاسلام محمدرضا مبلغی امروز 15 بهمن ماه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در آیین کلنگ زنی بیمارستان 64 تخت خوابی امیرالمؤمنین (ع) چغابل، اظهار کرد: برای صدور مجوز بیمارستان رومشکان تلاش های زیادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم رومشکان به این بیمارستان نیاز داشتند و جزء مطالبات اصلی مردم این شهرستان است، افزود: نقشه این بیمارستان از قبل آماده و اعتبار اولیه برای آن در نظر گرفته شده که به زودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم رومشکان و کوهدشت در مجلس خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع تر پیمانکار برای آن انتخاب شود تا شاهد این باشیم که رومشکان بیمارستان مستقل داشته باشد و این یکی از خدماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم این منطقه دارد.

مبلغی با بیان اینکه در زمینه های دیگر مانند اشتغال زایی نیز برای مردم این شهرستان باید تلاش شود، اضافه کرد: در راستای شیلات شهرستان رومشکان ظرفیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: در غرب کشور این شهرستان مهمترین نقطه برای تولید آبزیان گران قیمت مانند ماهی خاویار و محصول خاویار بوده چون این امر در شهرستان سهل الوصل بوده و ارزش افزوده زیادی دارد و باعث اشتغال زایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رومشکان می تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد

رومشکان می تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد