مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-04سياسي

آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس همزمان با دهه فجر


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: عملیات اجرایی پل خلیج فارس به عنوان ارزوی دیرینه جزیره نشینان، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد امام علی (ع) آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت پل خلیج فارس پس از وقفه ای 7 ساله در دولت سیزدهم و همزمان با ایام الله فجر با همتی جهادی از سر گرفته می شود.

وی ادامه داد: اتصال بزرگترین جزیره ایران و خاورمیانه به سرزمین اصلی یکی از آرزوهای دیرینه جزیره نشینان است که در دولت انقلابی و مردمی محقق خواهد شد.

  به گفته افشار فتح الهی احداث این پل نقش مهمی در توسعه کریدور شمال- جنوب کشور و توسعه همه جانبه و پرسرعت جزیره قشم ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با توجه به نقش استراتژیک قشم در منطقه توسعه زیرساخت های جاده ای را نیز شروع کرده ایم و با احداث پل رینگ حمل و نقلی جزیره کامل خواهد شد.

وی اظهار کرد: پل خلیج فارس هم اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مبلغ کل اجرای پروژه 460 میلیون یورو برآورد شده است.

به گفته فتح الهی این پروژه شامل چهار خط عبور خودرو، یک خط عبور قطار، خطوط اضطراری و پیاده راه می باشد و چشم انداز تکمیل آن حدود سه و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس همزمان با دهه فجر

آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس همزمان با دهه فجر