مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-04سياسي

27 بیمارستان و مرکز بهداشتی در زلزله خوی خسارت دیدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: 27 بیمارستان و مرکز بهداشتی خوی که در اثر زمین لرزه شنبه 8 بهمن ماه خسارت دیدند نیاز به بازسازی و تعمیر دارند.

- محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت الله خویی و 25 مرکز بهداشتی که در زمین لرزه شنبه 8 بهمن ماه خسارت دیده اند یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی نیاز دارند.

وی اعتبار مورد نیاز برای بازسازی دو بیمارستان خسارت دیده دی خوی را 800 میلیارد ریال و 25 مرکز بهداشتی خسارت دیده را 700 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: پس از بازدید وزیر بهداشت و بازدید معاون اول رییس جمهور از مناطق آسیب دیده شهرستان خوی و شهر فیرورق مقرر شده تا اعتبارهای لازم برای بازسازی و ترمیم ساختمان مراکز درمانی در هیئت دولت مطرح و تصویب شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی تاکید کرد: در صورت تصویب هیأت دولت اقدامات لازم برای بازسازی و تعمیر ساختمان های آسیب دیده مناطق زلزله زده سریع آغاز می شود.

ولی زاد با اشاره به خسارت جدی بیمارستان از کار افتاده قمر بنی هاشم افزود: قدمت این بیمارستان به 70 سال می رسد که خوشبختانه در زمان مناسب کادر و تجهیزات به بیمارستان آیت الله خویی انتقال داده شده که در این زمین لرزه این بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 بیمارستان و مرکز بهداشتی در زلزله خوی خسارت دیدند

27 بیمارستان و مرکز بهداشتی در زلزله خوی خسارت دیدند