مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-04سياسي

معضل زباله آمل با دستور رییس جمهوری هم حل نشد


نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، ازاینکه حدود یکسال از سفر و قول رییس جمهوری به مازندران برای مدیریت پسماند زباله در استان می گذرد، - در این مدت حتی زمین مورد نیاز برای ایجاد کارخانه زباله سوز درشهرستان آمل توسط دستگاه های مربوطه واگذار نشده، گلایه کرد! رضا حاجی پور امروز درحاشیه بازدید سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه معاون عمرانی استانداری مازندران ازمحل دپوی زباله شهرستان آمل در منطقه عمارت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار بوده که دراین مدت حداقل زمین مورد نظر توسط مجموعه زیربط از جمله شهرداری و فرمانداری شهرستان، جانمایی مکان جدید زباله در شهرستان آمل را مشخص و به استانداری و یا وزارت کشور معرفی می کردند.

وی افزود: درحوزه پسماند، همه نمایندگان مازندران درمجلس جلسات زیادی را با رییس جمهوری دولت سیزدهم و حتی دولت گذشته داشتند، حتی مجمع نمایندگان استان های شمالی هم درجلسه با رییسی موضوع پسماند در سه استان گیلان، مازندران و گلستان مطرح شد.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ازحدود یک دهه گذشته ظرفیت انباشت زباله شهرستان وحتی شهرهای همجوار که به منطقه عمارت در30 کیلومتری شهرآمل درمسیرجاده هراز منتقل می کردند، اشباع شده است، اضافه کرد: منطقه عمارت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل زباله آمل با دستور رییس جمهوری هم حل نشد

معضل زباله آمل با دستور رییس جمهوری هم حل نشد