مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-04فرهنگي

روایتی از وحشتناک ترین جنایت معاصر/ معضل خشونت خانگی در «موشمرگی»


سهاب محبعلی کارگردان نمایش «موشمرگی» عنوان کرد این اثر نمایشی روایتی روانشناختی از وحشتناک ترین جنایت معاصر را به تصویر می کشد.

- سهاب محبعلی کارگردان نمایش موشمرگی عنوان کرد این اثر نمایشی روایتی روانشناختی از وحشتناک ترین جنایت معاصر را به تصویر می کشد.

مهدی (سهاب) محبعلی نویسنده و کارگردان نمایش موشمرگی که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است درباره استقبال از این اثر نمایشی و مصادف شدن اجرا با برگزاری جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار مهر گفت: معتقدم مساله تحریم اجراها رنگ عوض کرده اند و مانند گذشته با واکنش های منفی مواجه نیستیم.

همزمانی اجرای نمایش با برگزاری جشنواره تئاتر فجر هم برگ برنده ما شد چون از برخی برچسب ها فاصله گرفتیم و در تماشاخانه ای خصوصی و به صورت مستقل کارمان را به صحنه بردیم.

البته در مجموع استقبال از نمایش ها زیاد ایده آل نیست و امیدواریم کار خودش بتواند برای خودش تبلیغ کند و مخاطبش را پیدا کند.

وی درباره موضوع نمایش بیان کرد: داستان نمایش براساس اتفاقی که سال 2008 در اتریش رسانه ای شد، شکل گرفته است که در آن پدری به مدت 24 سال دخترش را در زیرزمین زندانی کرده و تحت شکنجه و آزار قرار می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از وحشتناک ترین جنایت معاصر/ معضل خشونت خانگی در «موشمرگی»

روایتی از وحشتناک ترین جنایت معاصر/ معضل خشونت خانگی در «موشمرگی»