مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:212023-02-04ورزشي

روایت اولین بانوی المپیکی اصفهان از جایگاه ورزش بانوان در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش حرفه ای و قهرمانی اهمیت زیادی دارد چراکه هم موجب تشویق عموم مردم به ورزش همگانی است هم مایه افتخار ملی است و پیروزی در آن موجب خرسندی و سرافرازی همه ملت می شود.

بانوان ایرانی نیز از گذشته در ورزش حضور داشته اند و با سعی و تلاش خود توانسته اند با حجاب اسلامی بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

گلنوش سبقت الهی یکی از این ورزشکاران است که توانسته خط شکن باشد و به اولین بانوی اصفهانی تبدیل شده است که سهمیه المپیک کسب کرده است؛ از همین رو گفت و گویی را با این ورزشکار اصفهانی داشته ایم که در ادامه می خوانید.

فارس: از چه زمانی و با چه رشته ای ورزش را شروع کردید؟ سبقت الهی: از دوره راهنمایی ورزش را شروع کردم، ابتدا در رشته هندبال فعالیت می کردم اما حرفه ای نبود، با ورزش تیمی که شور و حال متفاوتی دارد، آشنا بودم ولی خیلی اتفاقی و اواخر دوره دانشگاه با رشته تیراندازی آشنا شدم.

**مسیر تیراندازی را عاشقانه ادامه دادم فارس: چرا تیراندازی را برای فعالیت انتخاب کردید؟ سبقت الهی: آرامشی که این رشته به من می داد خیلی لذت بخش بود و برای همین خیلی آرام جذب تیراندازی شدم و اینطور نبود که در جلسه اول عاشق این رشته شده باشم، جالب است که ابتدا در رشته تفنگ فعالیت می کردم اما به خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اولین بانوی المپیکی اصفهان از جایگاه ورزش بانوان در جهان

روایت اولین بانوی المپیکی اصفهان از جایگاه ورزش بانوان در جهان