مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-03سياسي

رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی در اولویت قرار گیرد


استاندار مازندران با بیان اینکه مشکل مسکن مددجویان بهزیستی در مدت سه سال باید حل شود، گفت: بخشی از این اقدام از طریق تسهیلات بلاعوض 150 میلیون تومانی و بخشی دیگر از طریق طرح نهضت ملی مسکن باید محقق شود.

- سید محمود حسینی پور امروز در آیین افتتاح 138 واحد مسکن معلولان استان مازندران که به صورت نمادین در روستای شب کلا بخش کلیجانرستاق ساری برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و میلاد امام علی علیه السلام، اظهار کرد: امیدواریم به برکت این ایام معنوی بتوانیم پایه گذار یک حرکت بزرگ در راستای مسکن مددجویان بهزیستی باشیم.

وی افزود: بزرگ ترین دستاورد دهه فجر یعنی کاهش فاصله بین مستضعفین و مستکبرین که نگاه حضرت امام در مانیفست انقلاب اسلامی توجه ویژه به طبقات آسیب پذیر جامعه است که در سال های نخست انقلاب مورد غفلت قرار گرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه طی سال های اخیر در روستاها توجهی به خانواده های دارای معلولیت نمی شد، تصریح کرد: قبل از انقلاب و مردم از هیچ گونه امکاناتی برخوردار نبودند بعد از انقلاب به لطف و عنایت امامین انقلاب و همت مسئولان توجه ویژه ای به طبقات مستضعف شد هرچند وضعیت فعلی رضایت بخش نیست؛ باید به این نقطه برسیم که حتی یک معلول بدون مسکن نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی در اولویت قرار گیرد

رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی در اولویت قرار گیرد