مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-03سياسي

معاملات در فعالیت های هرمی، وجه شرعی ندارد


گاهی شنیده می شود که در شهرستان برخی در مقام توسعه و ترویج و تبلیغ فعالیت های هرمی هستند، با صراحت اعلام می کنم که در مجموعه های هرمی هدف کسب سود است و تقریباً بر مبنای فعالیت های شبه قمار است و این گونه معاملات وجه شرعی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و تبریک میلاد امام علی (ع) اظهار کرد: هدف از یادآوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه ای برای شکرگزاری نعمت های الهی است که خداوند به ما ارزانی بخشیده و خداوند در این ایام ملت مقاوم ایران را مورد لطف و عنایت خود قرار داده است.

وی افزود: باید از آن روزهای فراموش ناشدنی تجلیل کرد، امروز بعد از 44 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد این ملت همچون کوه ثابت و استوار ایستاده است و از دین خود و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی دفاع می کند.

قاسمی تصریح کرد: دهه فجر در حقیقت دهه تجلیل و تکریم از امام خمینی (ره) و یادگارهای امام بزرگوار است؛ یادگار امام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت، اخوت، توکل و اعتماد و ایمان به خدا است و از مهم ترین یادگاران امام خمینی (ره) پیروی کردن از مقام شامخ ولایت فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات در فعالیت های هرمی، وجه شرعی ندارد

معاملات در فعالیت های هرمی، وجه شرعی ندارد