مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-03بين الملل

چاووش اوغلو: تعطیلی موقت برخی نمایندگی های سیاسی در ترکیه «هدفمند» است


وزیر امور خارجه ترکیه تعطیلی موقت نمایندگی سیاسی برخی کشورها را یک اقدام «هدفمند» توصیف کرد.

- چاووش اوغلو: تعطیلی موقت برخی نمایندگی های سیاسی در ترکیه هدفمند است وزیر امور خارجه ترکیه تعطیلی موقت نمایندگی سیاسی برخی کشورها را یک اقدام هدفمند توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با سانتیاگو آندرس کافیرو، همتای آرژانتینی خود در نمایندگی وزارت امور خارجه استانبول دیدار و گفت وگو کرده و نشست مشترک خبری ترتیب داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احضار سفیران 9 کشور از جمله آمریکا که خدمات دیپلماتیک و کنسولی خود در ترکیه را به بهانه اقدامات تروریستی به طور موقت تعطیل کرده اند، گفت: برخی کشورهای غربی کلیه خدمات سفارتخانه ها و واحدهای کنسولی خود را متوقف یا حتی تعطیل کرده اند.

اگر تهدید تروریستی مطرح است، آیا نباید به ما بگویند که این تهدید از کجا و چه کسی نشات می گیرد؟ چاووش اوغلو در ادامه افزود: آنها به ما می گویند، ما اطلاعات مشخصی داریم، تهدیدی وجود دارد، بنابراین نمایندگی های دیپلماتیک را می بندیم .

اما اطلاعاتی درباره منبع آن وجود ندارد.

آنها باید این اطلاعات صحیح را به واحدهای امنیتی و اطلاعاتی ما منتقل کنند که اگر چنین تهدیدی وجود دارد، قبل از تبدیل شدن به حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: تعطیلی موقت برخی نمایندگی های سیاسی در ترکیه «هدفمند» است

چاووش اوغلو: تعطیلی موقت برخی نمایندگی های سیاسی در ترکیه «هدفمند» است