مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-03سياسي

امام جمعه جدید بندر ماهشهر به زودی معرفی می شود


شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با شرایط و ضوابط موجود، یک فرد واجد شرایط را برای امامت جمعه انتخاب و به زودی معرفی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک سالروز میلاد امام علی(ع)، روز پدر و فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اعتکاف، باید از این ایام به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به تغییر سنگر و محل خدمت امام جمعه سابق بندر ماهشهر افزود: از حجت الاسلام محمدی پور بابت خدمات و زحماتشان تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه موقت بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بعضی اوقات دیده یا شنیده شده که عده ای در خصوص انتصاب امام جمعه گمانه زنی می کنند و یا حتی بعضی از شخصیت ها را با گمانه زنی تخریب می کنند، از عموم درخواست دارم که عجله یا گمانه زنی نکنند و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با شرایط و ضوابط موجود، یک فرد واجد شرایط را انتخاب و به زودی معرفی خواهند کرد.

وی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم بیان کرد: در عصر حاضر شاهد بیشترین توهین و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم هستیم و اگر کسانی دنبال دلیل برای اثبات دشمنی غرب با قرآن و مسلمانان می گردند، همین هتاکی و توهین به مقدسات مسلمانان بالاترین دلیل اثبات دشمنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید بندر ماهشهر به زودی معرفی می شود

امام جمعه جدید بندر ماهشهر به زودی معرفی می شود