مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-03سياسي

اقتصاد کشور یک دهه تعطیل بود


رفاه امروز کشور بدون رشد اقتصادی ممکن نیست و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید کرده اند و بدون شک باید به دنبال رشد اقتصادی و حل مشکلات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: همه باید با وحدت و برادری در راه رضای خدا نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشیم و یک دیگر را به تقوای الهی دعوت کنیم.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه در معرفی خود می فرمایند من کوهی هستم که آنقدر باعظمت است که از دامنه آن سیل جریان دارد و در اصل هر خطبه، نامه و سخنرانی آن حضرت یک رود است، وقتی این ها به هم می پیوندند فرهنگ علوی را می سازند و تمدن اسلامی ما همان فرهنگ امیرالمؤمنین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همانطور که فرهنگ ها همیشه کنار رودخانه های بزرگ ایجاد شده اند رهنگ انسانیت و ارزش های انسانی نیز با کلمات امیرالمؤمنین (ع) که شامل تفسیر قرآن کریم است، ساخته و جاری شده است.

وی تاکید کرد: حضرت علی اسوه صبوری و تقوا بودند و امیدواریم شیعیان آن حضرت را نیز از امیرالمومنین درس صبر و ایمان گرفته و در راه او صادق و استوار باشند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: ایام اعتکاف در پیش روی ما است و در این اعتکاف باید همچون حج و نماز جمعه به دنبال تقوا و ذکر خداوند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور یک دهه تعطیل بود

اقتصاد کشور یک دهه تعطیل بود