مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-03سياسي

نیازمند همت بیشتر مراکز آموزشی در تنویر تاریخ انقلاب هستیم


امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش های دشمنان در وارونه نشان دادن ثمرات انقلاب، گفت: نهادهای آموزشی و تبلیغاتی باید برای تنویر و روشن سازی ذهم جوانان همت بیشتری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما به خاظر اقتضائات سنی نتوانسته اند ماهیت انقلاب اسلامی ایران و مباحث مرتبط با جنگ تحمیلی را درک و حس کنند و دشمن بر روی این اصل برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه گرگان افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با ابزارهای مختلف تبلیغی و رسانه هایی که در اختیار دارند، ماهیت و تاریخ انقلاب را تحریف کرده اما مدیران ما باید هوشیار باشند و در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، مراکز پرورشی و تبلیغی و دانشگاه ها باید جوانان را با تاریخ گذشته نظام جمهوری اسلامی آشنا کنند و اجازه ندهند مباحث وارونه جلوه داده شود.

نورمفیدی گفت: اگر شرایط کشور در دوران پیش از انقلاب و مشقت ها و مشکلات مردم بازگو شود، جوانان ما اسیر اوهام و فرافکنی دشمن نمی شوند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: گفت: شاید مشکلاتی در زمینه های اقتصادی، معیشت و اشتغال نسل جوان در کشور وجود داشته باشد که قابل کتمان نیست اما ما روی پای خود ایستاده ایم و به پیشرفت های بزرگی دست یافتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همت بیشتر مراکز آموزشی در تنویر تاریخ انقلاب هستیم

نیازمند همت بیشتر مراکز آموزشی در تنویر تاریخ انقلاب هستیم