مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-03سياسي

شور کاروان امید در هرمزگان/ قهقمه کودکان با کتابخانه های سیار روستایی+عکس


کتابخانه های سیار روستایی کانون هرمزگان و کرمان با مشارکت دهیاران، در 11 روستای مناطق ایسین و تازیان از توابع بندرعباس فعالیت های متنوع فرهنگی شاد و امید آفرین اجرا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، راه افتادن کتابخانه های سیار روستایی در هرمزگان شور و نشاطی به نوجوانان و کودکان روستایی جنوبی ترین استان ایران بخشیده است.

کتابخانه های سیار روستایی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان های هرمزگان و کرمان که این روزها، در دهه فجر با شکوه انقلاب اسلامی در روستاها، قهقهه کودکان را به آسمان برده و امید را در دل آنان برای رقم زدن آینده ای سرشار از آگاهی و اندیشه زنده تر ساخته است.

  این کتابخانه های سیار روستایی در اولین روز از اجرا در هرمزگان با برنامه ریزی و هماهنگی با دهیاران و شوراهای روستاها در یازده روستای مناطق ایسین و تازیان به اجرای برنامه های فرهنگی بانشاط و شادی آفرین پرداختند.

کاروان پیک امید کتابخانه کانون سیار روستایی در روستاهای هورمودر، خورلور ایسین، قلعه ایسین، پشته ایسین، درگیر، بنوبند، بنوبند پاسنگ، محمد آباد،محله نو،فاریاب ایسین و تازیان بالا به اجرای فعالیت هایی چون معرفی فعالیت های کانون، قصه گویی، مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش پویانمایی پرداخت و به کودکان و نوجوانان برنده مسابقه هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور کاروان امید در هرمزگان/ قهقمه کودکان با کتابخانه های سیار روستایی+عکس

شور کاروان امید در هرمزگان/ قهقمه کودکان با کتابخانه های سیار روستایی+عکس