مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-03سياسي

به تمام روستاهای واجد شرایط ملایر گازرسانی شده است


رییس شرکت گاز ملایر با بیان اینکه ملایر جایگاه نخست شهرستان های استان همدان را در گازرسانی به روستاهای واجد شرایط را دارد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز 98 درصد از شهرها و روستاهای استان همدان و شهرستان ملایر گازرسانی شده است.

- حجت الله ترکاشوند همزمان با چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، در راستای تشریح دستاوردها و اقدامات شرکت گاز ملایر، افزود: این در حالیست که قبل از انقلاب، روستاها حتی سهمیه نفت هم نداشتند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی جایگاه اول دنیا را در گازرسانی به روستاها و شهرها و گستردگی شبکه گازرسانی کسب کرده است، اظهار کرد: ابتدای انقلاب تاکنون 95 درصد از گستردگی کشور گازرسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ملایر، ترکاشوند ادامه داد: قبل از انقلاب حدود 56 هزار مشترک داشتیم که امروز تعداد مشترکان گاز در سطح کشور به 27 میلیون مشترک رسیده است.

رییس شرکت گاز ملایر با بیان اینکه استان همدان به عنوان نخستین استان سبز کشور لقب گرفت و لوح تقدیر را از رییس جمهور وقت دریافت کرد، گفت: صددرصد از روستاهای واجد شرایط شهرستان ملایر را گازرسانی کرده ایم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تمام روستاهای واجد شرایط ملایر گازرسانی شده است

به تمام روستاهای واجد شرایط ملایر گازرسانی شده است