مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-03اقتصادي

بیل گیتس: ترجیح می دهم به تهیه واکسن کمک کنم تا به مریخ بروم


بیل گیتس، بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در گفتگو با بی بی سی گفت که ترجیح می دهد به جای رفتن به مریخ، به تهیه و حمایت از تولید واکسن هایی که جان افراد را نجات می دهد، - بیل گیتس، بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در گفتگو با بی بی سی گفت که ترجیح می دهد به جای رفتن به مریخ، به تهیه و حمایت از تولید واکسن هایی که جان افراد را نجات می دهد، بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، بیل گیتس با اشاره به این نکته که فکر نمی کند سفر به مریخ استفاده خوبی از پول باشد، گفت: شما می توانید واکسن سرخک را بخرید و با 1000 دلار به نجات جان انسان ها کمک کنید.

وی همچنین گفت که فکر می کند ایلان ماسک تأثیر مثبتی از طریق تسلا داشته است، اگرچه این کار بشردوستانه نیست.

گیتس در مورد اینکه اولویت هایش با یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین متفاوت است، اظهار داشت که ترجیح می دهد به تولید واکسن های نجات دهنده زندگی افراد بپردازد تا اینکه برای رفتن به مریخ هزینه کند.

وی این اظهارات را در مصاحبه ای با بی بی سی که روز پنجشنبه منتشر شد و در آن آمل راجان از این میلیاردر پرسید که آیا ایلان ماسک (بنیانگذار تسلا) را تشویق می کند تا به باشگاه انسان دوستان بزرگ (با اشاره به گیتس، وارن بافت و جف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیل گیتس: ترجیح می دهم به تهیه واکسن کمک کنم تا به مریخ بروم

بیل گیتس: ترجیح می دهم به تهیه واکسن کمک کنم تا به مریخ بروم