مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-03سياسي

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت طرح های سازش کارانه را کنار گذاشت


دبیر هیئت دولت با بیان اینکه متأسفانه در 8 سال گذشته بسیاری از مسائل کشور را به مذاکره با آمریکا گره زدند افزود: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود طرح های سازش کارانه را کنار گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی در مسجد محمدیه قم از سوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلاممی موجب تغییر و تحول اساسی در نظام حکمرانی این سرزمین شده است.

بهادری جهرمی بیان داشت: نظام حکمرانی که از پدر به پسر می رسید دغدغه مردم را نداشته و در برابر بسیاری از مطالبات و خواسته های مردم ایستادگی می کرد.

وی ادامه داد: چنین حکومتی می بایست به غرب و شرق متکی باشد و دولت های استعمارگر نیز از این ظرفیت ها در راستای منافع خود استفاده کرده و منابع سرزمینی کشور را به غارت می بردند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ایران از جمله کشورهای سرمایه دار جهان در بخش های مختلف نفتی و گازی و منابع معدنی بوده است افزود: این در شرایطی است که مردم پیش از انقلاب اسلامی شرایط خوبی نداشتند و بسیاری از مردم در سالهای قبل از انقلاب گرسنه بودند.

بهادری جهرمی بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 70 درصد جمعیت کشور ما سواد نداشتند و بسیاری از متخصصان در این کشور از جمله پزشکان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت طرح های سازش کارانه را کنار گذاشت

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت طرح های سازش کارانه را کنار گذاشت