مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-02اقتصادي

تولید بیش از 924 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام


مدیر عامل پالایشگاه گاز استان ایلام گفت: در 9 ماهه نخست امسال 924هزار و 278 بشکه میعانات گازی تولید شده است که از این مقدار 781 هزار و 411 بشکه به فروش رسیده است.

- نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از رشد 196 درصدی بودجه سرمایه ای نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین، در این پالایشگاه با توجه به برنامه ریزی های مدون و هدفمند اجرای بیش از 100 پروژه در حوزه های مختلف به منظور رفع مشکلات و چالش های عملیاتی و اجرا طرح های اصلاحی، توسعه ای، هوشمندسازی و همچنین پروژه های مرتبط با حوزه HSE و پدافند و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برخی از این پروژه ها تاکنون به سرانجام رسیده و بخشی دیگر در دهه مبارکه فجر و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در حوزه رفع مشکلات عملیاتی به منظور بهبود عملکرد بویلرها، پروژه  ارتقاء سیستم کنترل و تجهیزات مسیر سوخت و هوای بویلرهای فشارپایین(LP ) پالایشگاه، با ارزش قرادادی بیش از 80 میلیارد ریال با بهره گیری از توان شرکت های داخلی در حال انجام می باشد.

نوریان خاطرنشان کرد:همچنین با عقد قرارداد، اقدامات لازم برای پروژه و بروز آوری سیستم کنترل کمپرسورهای تقویت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 924 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام

تولید بیش از 924 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام