مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-02سياسي

مهمانی لاله ها در گلزار شهدای ورامین/ میزبانی شهدا از دهه هشتادی ها


دانش آموزان دهه هشتادی با حضور خود در مراسم مهمانی لاله ها، با نثار گل بر مزار مطهر شهدا اعلام کردند که امنیت و صلابت کشور عزیزمان ایران را تا ابد مدیون گذشت و ایثار شهدا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، در اولین پنجشنبه از ایام الله دهه مبارک فجر مراسم مهمانی لاله ها در گلزار شهدای حسین رضا شهرستان ورامین با حضور مسئولین و مردم برگزار شد و برای اولین بار دانش آموزان دهه هشتادی با حضور خود، مهمان ویژه این مراسم شدند و با نثار گل بر مزار مطهر شهدا اعلام کردند که امنیت و صلابت کشور عزیزمان ایران را تا ابد مدیون گذشت و ایثار شهدا هستیم.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در مراسم مهمانی لاله ها گفت: ما در حالی چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که هر چه داریم از برکت خون شهدا است و علی رغم اینکه دشمنان با جنگ های ترکیبی  خود خواستند این نور را خاموش کنند اما می بینیم دهه هشتادی ها و نودی ها مانند پدران و مادران خود پای انقلاب ایستاده اند و در عرصه های مختلف حضوری فعال دارند.

وی افزود: انقلاب ما ویژگی های برجسته ای را با خود بوجود آورد و این ویژگی های بارز همچون داشتن رهبری فرزانه و خردمند، قیامی با خواست خود مردم و دیگر ویژگی آن داشتن آرمان های والایی مانند مقابله با ظلم و ستم  ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی لاله ها در گلزار شهدای ورامین/ میزبانی شهدا از دهه هشتادی ها

مهمانی لاله ها در گلزار شهدای ورامین/ میزبانی شهدا از دهه هشتادی ها