مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-02سياسي

عضو برکنارشده شورای شهر محمدیه با رای دیوان به شورا بازگشت


با رای دیوان عدالت اداری، عضو برکنار شده شورای اسلامی شهر محمدیه دوباره به صحن پارلمان محلی بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان البرز، سال گذشته بعد از برگزاری انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر محمدیه و اعلام نتایج آن، اعتراضاتی از سوی برخی افراد و جریانات مبنی بر خرید و فروش رای و نقش آن در تعیین منتخبین این حوزه انتخاباتی مطرح شد.

در پی این موضوع، مراجع مربوطه با بررسی اسناد به دست آمده در آن برهه، رای به ابطال آرای نادر سیادهنی که توانسته بود در جمع هفت منتخب انتخابات قرار گیرد، داد و شمس الله غلامی وناشی جایگزین وی شد.

روز گذشته اعلام شد نادر سیادهنی با پیگیری های صورت گرفته موفق به اخذ حکم از دیوان عدالت اداری جهت بازگشت به پارلمان محلی محمدیه شده است.

در این رابطه مصطفی غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نادر سیادهنی به عنوان عضو شورای شهر محمدیه یک مرحله در دادگاه شهر محمدیه از اتهام خرید و فروش آرا در انتخابات تبرئه شد اما از سوی هیئت نظارت استان، شهرستان و هیئت مرکزی، آرای وی به دلیل خرید و فروش، باطل اعلام شده بود.

وی افزود: بهمن ماه سال گذشته این عضو شورای شهر محمدیه در دادگاه اعلام کرده بود که خرید و فروش آرا نداشته و از دادگاه هم رای برائت اخذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو برکنارشده شورای شهر محمدیه با رای دیوان به شورا بازگشت

عضو برکنارشده شورای شهر محمدیه با رای دیوان به شورا بازگشت