مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-02سياسي

واگذاری 300 فقره از اسناد املاک غصب شده به مردم خراسان جنوبی


همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، تعداد 300 فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، - ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، تعداد 300 فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استان به مردم خراسان جنوبی واگذار شد.

سید پرویز فتاح، امروز پنج شنبه 13 بهمن در مراسم واگذاری یکصد و سی و پنج هزارمین سند از اراضی غصب شده توسط حکومت پهلوی به مردم که به صورت ویدئو کنفرانسی همزمان در 5 استان برگزار شد، گفت: اسدالله علم چون اهل دربار پهلوی بود، بیشتر زمین های خراسان جنوبی را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مثال انقلاب عملی مانند نماز است که باید اقامه شود، افزود: انقلاب باید در اخلاق، رفتار و کارمان متجلی باشد که در همین راستا یکی از تجلیات انقلاب امام(ره) همین واگذاری زمین های غصب شده توسط پهلوی به صاحبان اصلی اش یعنی مردم است.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امروز صد و سی و پنج هزارمین سند را به مردم واگذار کردیم، گفت: علاوه بر اینها بخش زیادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 300 فقره از اسناد املاک غصب شده به مردم خراسان جنوبی

واگذاری 300 فقره از اسناد املاک غصب شده به مردم خراسان جنوبی