مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-02فرهنگي

صدرعاملی: یکدیگر را قضاوت نکنیم/ اسیر جو نشویم


نشست پرسش و پاسخ فیلم «جنگل پرتقال» با تاخیر کارگردان برای حضور در جلسه، صحبت از آزادی دو فیلمساز بازداشتی و آینده سینما برگزار شد.

- نشست پرسش و پاسخ فیلم جنگل پرتقال با تاخیر کارگردان برای حضور در جلسه، صحبت از آزادی دو فیلمساز بازداشتی و آینده سینما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست پرسش و پاسخ فیلم جنگل پرتقال در روز دوم جشنواره فجر، عصر 14 بهمن ابتدا با حضور تهیه کننده رسول صدرعاملی آغاز شد و در شرایطی که اینطور تصور می شد کارگردان به شرکت در جلسه تمایلی نداشته، آرمان خوانساریان در بخش پایانی نشست آمد و پاسخگوی سوالات شد.

در ابتدای این نشست که فقط با حضور تهیه کننده همراه بود، صدرعاملی گفت: با وجود کسالت، برای احترام به این جلسه آمدم ولی کارگردان دوست نداشت حضور داشته باشد.

هیچ عیبی هم ندارد.

او فیلمساز خوبی است.

به هرحال وقتی سازمان سینمایی تلاش می کند که تعداد سینماگران جوان زیاد باشند باید آنها را درک کند؛ هرچند فهم آنها شاید سخت باشد، چون حال شان خوب نیست.

او درباره غیبت بازیگران فیلم در نشست پرسش و پاسخ فیلم گفت: از مولویان خبری ندارم ولی خانم سارا بهرامی شهرستان است.

او همچنین از آشنایی خود با خوانساریان گفت و اینکه در شورای فیلم اولی های فارابی کار او را دیده و به نظرش از بهترین های نسل بعدی فیلمسازان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرعاملی: یکدیگر را قضاوت نکنیم/ اسیر جو نشویم

صدرعاملی: یکدیگر را قضاوت نکنیم/ اسیر جو نشویم